خدا را،می زنم فریاد،خدارا

خدا،عشق،انسان،باران،مهربان وزندگی

خدا را،می زنم فریاد،خدارا

خدا،عشق،انسان،باران،مهربان وزندگی

(سیب شیرین-دنیای تلخ)

(شیرین ترین عشق)

به نام خداوند بخشنده مهربان(۱)

ستایش خداوندی را سزا است که پروردکار جهانیان است(۲)

بخشنده مهربان است(۳)

مالک روز سزا و جزا است(۴)

تنها تو را می پرستیم و تنها از تو یاری می خواهیم(۵)

ما را به راه راست راهنمایی فرما(۶)

راه کسانی که بدانان نعمت داده ای، نه راه آنان که بر ایشان خشم گرفته ای،و نه راه گمراهان وسرکشان  (۷)

ای خدا و ای اله

تو کجایی تاشوم من چاکرت                    چارقت دوزم کنم شانه سرت

دستکت بوسم،بمالم پایکت                    وقت خواب آید،بروبم جایکت

ای خدای من،فدایت جان من                 جمله فرزندان و خان و مان من

ای فدای تو همه بزهای من                  ای به یادت هی هی و هیهای من

گر تو را بیماریی آید به پیش                   من تو را غم خوار باشم همچو خویش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد